10 Mayıs 2020 Pazar

REACT NATIVE STACK NAVIGATOR NASIL RESETLENİR?



Bildiğiniz gibi React Native sürekli değişen ve gelişen bir yapıya sahip. Bu yapı tabi ki iyi bir özellik ama kimi zaman da daha önce sorunsuz kullandığımız metotların bir anda çalışmamasına yol açıyor. Ben de böyle bir sorunu Stack Navigator'ı resetlemek isterken yaşadım. Yeni açılan bir sayfada geri tuşuna basınca önceki sayfaya dönülmesi değil uygulamadan çıkılması gerekiyordu. Bunu önceden dispatch() metoduyla yapıyordum ama şimdi yapı değişmiş. Artık Stack Navigator'ı resetlemek için direkt props içindeki navigation'un reset() metodunu çağırıyoruz. Kodunu da şu şekilde paylaşıyorum:

this.props.navigation.reset({
  index: 0,
  routes: [{
    name: 'NewScreen',
    params: {user: 'Volkan'},
  }],
})

Bu çözümü bir çok yerde aradım fakat hiçbir yerde bulamadım. En sonunda Navigation prop reference dokümanını incelerken fark ettim. Umarım faydalı olmuştur.

0 comments:

Yorum Gönder